Kelpo treeni jälleen kerran. Voit jälleen haastaa itseäsi, etkä tarvitse siihen muuta vastusta kuin oman kehonpainon.

Treenissä pointtina viedä se läpi mahdollisimman nopeasti, kuitenkin niin että liikkeet ja toistot ovat selkeitä ja puhtaita.

Treenissä tehdään 6 eri liikettä, sekä yhtä bonusliikettä aina tasaminuutein. Kutakin liikettä tehdään kokonaismäärä ennen siirtymistä seuraavaan treeniliikkeeseen, MUTTA huomaa tasaminuutit, tehdään Bonusliike vaikka olisi enää 1 toisto jäljellä, eli liikesarja pysäytetään bonusliikettä varten.

Treenin kulku:

  • Aloitetaan bonusliikkeellä kun aika on lähtenyt käyntiin. Burpee 4 toistoa, siis vatsalla käynti, ylös hypyllä taputtaen kädet yhteen.
  • Hyppynaruhyppy, 40 hyppyä.
  • Etunojapunnerrus, 40 toistoa. Miehet kuten kuuluu, naiset polvilta.
  • Boksihyppy. Naiset 40cm, miehet 50cm. 40 hyppyä. Kroppa suorana boksilla. Saa hypätä tai askeltaa alas.
  • Vatsat, linkkuveitsi, 40 toistoa. Jalat ja kädet yhtäaikaa.
  • Askellus niin että polvi käy lattiassa. Voi tehdä eteen tai taakse. Yhteensä 40 askelta (20+20).
  • Leuanveto 40 toistoa. Naisille helpotus, joko leuat avustaen kummarilla tai alta soutu renkailla.
  • Viimeistellään treeni 4:llä burpeella.
  • Muistetaan, että joka tasaminuutti 4 burpeeta.
  • Video tulee tähän

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *