WOD 9.4. oikein sopiva vaikka pariskunnalle joka haluaa haastaa itseään ja puolisoa oikein kunnolla.
Voit myös tehdä treenin kaverin kanssa, ja haastaa toisen kaveriduon mukaan.

Treenissä tarvitaan ”vain” sitkeyttä ja hyvää taistelutahtoa 🙂
Välineinä riittää leuanvetotanko, ja helpottavana tekijänä naisille vastuskuminauha.

Treenin kulku. (M1 on kuviteltu miesosallistuja, N2 kuviteltu naisosallistuja).

  • M1, 20 leukaa tavoite kertaroikunnasta. Tulos 15 leukaa, heti perään sarja täyteen BURBEILLA 5 kpl.
  • N2, 19 leukaa tavoite. Tulos 7, heti perään 12 burbeeta.
  • M1, 18 leukaa tavoite. Tulos 11 leukaa, heti perään 7 burbeeta.
  • N2, 17 leukaa tavoite. Tulos 5 leukaa, heti perään 12 burbeeta.
  • Ja tätä rataa jatketaan aina siihen yhteen leukaan asti, jos se ei mene, tekee Burbeen.

Aina on pakko yrittää leuanvetoa, eli ei aleta suoraan tekemään paikkoburbeita. Toinen osallistuja palauttelee ja lepuuttaa sen aikaa kun toinen tekee. Hyvä lämmittely alle, ja sitten homma käyntiin ja naps ajanotto myös. Eli ei myöskään tehdä niin, että vedetään 5 leukaa, tullaan alas, uudestaan 5 leukaa. Vaan lasketaan vain ne toistot kun roikkuu tangossa, alastulon jälkeen heti burbeet, jos ei päässyt leuoissa täyteen määrään.

’by the way, kiitos JN hyvästä treenivinkistä 8)

Treenistä tulee video tänne kun olen löytänyt sopivan ”hullun” kaverin suorittamaan haastetta:)

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *