BodyBalance naisille ja miehille

Kehonhallinta ja liikkuvuus kuntoon.

JOIN WITH US

Kevyehkö- / kehonhuoltotunti

Kehonhuolto/Pilates

  • Tunnilla tehdään avaavia, venyttäviä ja samalla vahvistavia liikkeitä rauhalliseen tahtiin. Syvennytään kehon syvimpiin lihaksiin pilates-liikkein ja suurten lihasten lihaskalvojen dynaamisten venytysten avulla. Tunti sopii erinomaisesti myös Sinulle, joka tunnet olosi kankeaksi tai vasta aloittelet liikuntaharrastusta.

Pilates

  • Klassinen pilatestunti. Tunnilla käydään läpi erilaisia pilatesliikkeitä sekä venytellään. Haasta kehoasi ja mieltäsi, paranna keskivartalon lihaksistoa, ryhtiä, tasapainoa, koordinaatiota sekä liikkuvuutta.

Rullaus / venyttely

  • Tunnin aikana joko venytellään tai rullataan fascia kalvoja auki. voidaan tehdä myös molempia tunnin aikana.

Keskitaso, tunti ei sisällä hyppyjä

Core + venyttely

  • Helpon alkulämmittelyn jälkeen tunnilla tehdään keskivartaloharjoitteita ja tunti päätetään venyttelyihin.

Core + pakarat

  • Helpon alkulämmittelyn jälkeen lihaskunto-osiossa keskitytään keskivartalon lihaksiston sekä pakaroiden harjoittamiseen.

Lavis

  • Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
    LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
    Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

LesMills BodyBalance

  • Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee Yogan, tai Chin ja Pilateksen liikkeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

Kuntosalikierto

  • Treeni tehdään ryhmässä kuntosalilla ohjaajan opastuksella. Tunnilla siirrytään järjestelmällisesti laitteesta toiseen ja laitteet voivat olla aerobisia tai eri lihasryhmiin kohdistuvia lihaskuntolaitteita. Jokainen pystyy harjoittelemaan oman kunto- ja taitotasonsa mukaan, jolloin niin aloittelija kuin harjaantunutkin saa tehokkaan lihaskuntoharjoituksen. Ennen tunnin alkua on hyvä hoitaa omatoiminen alkulämmittely!

Muokkaus

  • Tunnilla lämmitellään lihaksisto helppojen askelsarjojen avulla ja vartaloa muokataan erilaisin lihaskuntoliikkein. Lihaskuntoliikkeissä käytetään apuna erilaisia välineitä tai vaikka pelkästään oman kehon painoa. Tunti on helppoa peruskuntojumppaa ja soveltuu kaikille.

Muokkaus + rullaus

  • Sama kuin yllä, mutta noin puolet tunnista rullaillaan putkirullalla.

Pumppi

  • Tehokas lihaskuntoharjoitus, jossa treenataan koko kehon päälihasryhmiä. Harjoitus tehdään levytangoilla ja irtopainoilla, tunti ei sisällä askelkuvioita. Tämä harjoitus lisää lihasten kestävyyttä sekä kiinteyttää kehoa ja kohentaa ryhtiä.

SpiBody

  • Tehokas yhdistelmä tunti, jossa puolet spinni-pyöräilyä ja puolet lihaskuntotreeniä ryhmäliikuntasalissa.

SpiBody

  • Tehokas yhdistelmä tunti, jossa puolet spinni-pyöräilyä ja puolet lihaskuntotreeniä ylä- ja keskivartalolle ryhmäliikuntasalissa. Voi myös tulla vain jommallekummalle puolikkaalle. Eli esim. vain pyöräilyosuuteen.

SpiCore

  • 25 min spinni -salissa pyöräillen paikat lämpimiksi. Sen jälkeen 25 min ryhmäliikuntatilassa keskivartalon lihaksia, lopuksi 5 min venyttelyä.

Keskitaso, voi sisältää hyppyjä

Kahvakuula + kehonpaino

  • Tunnilla tehdään omalla kehonpainolla liikkeitä. mm kyykkyjä, punnerruksia ja erilaisia keskivartaloliikkeitä. Liikkeillä haastetaan niin voimaa, tasapainoa ja kestävyyttä. Todella hyvän ja kokonaisvaltaisen lämmön jälkeen tehdään kahvakuulaharjoitteita. mm heilautuksia, soutuliikkeitä ja kiertoja. Tunti sopii kaikille. Tästä tunnista saat todella paljon irti itsestäsi.

RVP

  • Lihaskuntotunti, jolla keskitytään alkulämmittelyn jälkeen reisien, pakaroiden ja vatsan treenaamiseen.

Raskas tunti. Voi sisältää mitä vain.

LesMills BodyCombat

  • Itsepuolustuslajeihin pohjautuva tunti, jonka liikkeissä näkyy mm. karate, kung-fu ja thaiboxing. Mukaansatempaavan musiikin tahdissa tehdyt lyönnit ja potkut parantavat sekä kuntoa että lihaskestävyyttä. Vauhdikas tunti, joka antaa haastetta kokeneellekin jumpparille!

Crosstraining

  • Monipuolinen kiertoharjoittelu, jossa käytetään mm. levytankoja, kahvakuulia, kuntopalloja, köysiä, boxeja. Treenistä saa juuri niin haastavan itselleen, kuin haluaa ja kehittämään juuri itselleen sopivia osa-alueita. Liikkuvuutta, voimaa, kestävyyttä, nopeutta, koordiaatiota.

Kahvakuula

  • Kahvakuulaharjoittelu on toiminnallista ja siinä keskitytään pääosin tekemään kokonaisvaltaisia, koko kehoa kehittäviä harjoituksia. Kahvakuulaharjoittelu kehittää lihaskuntoa, voimaa sekä tasapainoa ja sopii kaikille.

DanceFit

  • Hauska ja hikinen sekoitus eri tanssityylejä. Tällä tunnilla biletetään jokaiseen biisiin erilaiset kuviot, ei haittaa vaikka välillä tulisi ihan omat. Tunnin aikana tehdään kaksi lihaskunto-osuutta: yksi jaloille ja yksi keskivartalolle. Jos rytmi virtaa suonissasi – tämä on sinun tuntisi.

Step Body

  • Helppoa askellusta laudalla, saattaasisältää hyppyjä. Askellusten välissä lihaskuntosarjoja. Lopussa venyttelyt.

Spinni 55′

  • Raskas / erittäin raskas spinnitunti, kesto 55 minuuttia.

Maraton spinni

  • Rankka 75min tai 90min tunti, sisältää vauhtia ja vaativia mäkiä. Voidaan polkea myös 100 ja 120 minuuttisia ”tunteja”.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress