Kevyehkö- / kehonhuoltotunti

Kehonhuolto/Pilates

  • Tunnilla tehdään avaavia, venyttäviä ja samalla vahvistavia liikkeitä rauhalliseen tahtiin. Syvennytään kehon syvimpiin lihaksiin pilates-liikkein ja suurten lihasten lihaskalvojen dynaamisten venytysten avulla. Tunti sopii erinomaisesti myös Sinulle, joka tunnet olosi kankeaksi tai vasta aloittelet liikuntaharrastusta.

Keskitaso, tunti ei sisällä hyppyjä

Core + venyttely

  • Helpon alkulämmittelyn jälkeen tunnilla tehdään keskivartaloharjoitteita ja tunti päätetään venyttelyihin.

LatinoBic

  • Tanssitunti jonka kesto 50′

Lavis

  • Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
    LAVISta tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
    Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.

LesMills BodyBalance

  • Rentouttava ja harmoninen tunti, joka yhdistelee Yogan, tai Chin ja Pilateksen liikkeitä. BodyBalance parantaa liikkuvuutta, tasapainoa ja voimaa. Rentoutumisen ja fyysisen hyvinvoinnin lisäksi tunti keskittyy myös psyykkiseen hyvinvointiin. Sopii hienosti myös raskaana oleville.

Kuntosalikierto

  • Treeni tehdään ryhmässä kuntosalilla ohjaajan opastuksella. Tunnilla siirrytään järjestelmällisesti laitteesta toiseen ja laitteet voivat olla aerobisia tai eri lihasryhmiin kohdistuvia lihaskuntolaitteita. Jokainen pystyy harjoittelemaan oman kunto- ja taitotasonsa mukaan, jolloin niin aloittelija kuin harjaantunutkin saa tehokkaan lihaskuntoharjoituksen. Ennen tunnin alkua on hyvä hoitaa omatoiminen alkulämmittely!

Muokkaus

  • Tunnilla lämmitellään lihaksisto helppojen askelsarjojen avulla ja vartaloa muokataan erilaisin lihaskuntoliikkein. Lihaskuntoliikkeissä käytetään apuna erilaisia välineitä tai vaikka pelkästään oman kehon painoa. Tunti on helppoa peruskuntojumppaa ja soveltuu kaikille.

Pumppi

  • Tehokas lihaskuntoharjoitus, jossa treenataan koko kehon päälihasryhmiä. Harjoitus tehdään levytangoilla ja irtopainoilla, tunti ei sisällä askelkuvioita. Tämä harjoitus lisää lihasten kestävyyttä sekä kiinteyttää kehoa ja kohentaa ryhtiä.

SpiBody

  • Tehokas yhdistelmä tunti, jossa puolet spinni-pyöräilyä ja puolet lihaskuntotreeniä ylä- ja keskivartalolle ryhmäliikuntasalissa. Voi myös tulla vain jommallekummalle puolikkaalle. Eli esim. vain pyöräilyosuuteen.

Keskitaso, voi sisältää hyppyjä

Kahvakuula

  • Tunti on toiminnallista treeniä kahvakuulalla, voit myös tehdä joitakin liikkeitä ilman kuulaa.
    Kahvakuulaharjoittelussa keskitytään pääosin tekemään kokonaisvaltaisia, koko kehoa kehittäviä harjoituksia. Kahvakuulaharjoittelu kehittää lihaskuntoa, voimaa sekä tasapainoa ja sopii kaikille.

Kiinteytys-step 55′

  • Helppoa askellusta sekä lihaskuntoa steppilaudalla

RVP

  • Lihaskuntotunti, jolla keskitytään alkulämmittelyn jälkeen reisien, pakaroiden ja vatsan treenaamiseen.

Spinni 25’+ KS-kierto 30′

  • Hauska uhdistelmätunti  jolla kehität sekä aerobista- että lihaskuntoasi. Noin puolen tunnin pyöräilyn jälkeen tehdään saman pituinen lihaskuntoharjoitus kuntosalilla.

Spinni 45′

  • Keskiraskas sisäpyöräilytrunti, kesto 45 minuuttia. Vastuksia säätämällä teet tunnista itsellesi kevyemmän tai halutessasi raskaan.

Raskas tunti. Voi sisältää mitä vain.

Crosstraining

  • Monipuolinen kiertoharjoittelu, jossa käytetään mm. levytankoja, kahvakuulia, kuntopalloja, köysiä, boxeja. Treenistä saa juuri niin haastavan itselleen, kuin haluaa ja kehittämään juuri itselleen sopivia osa-alueita. Liikkuvuutta, voimaa, kestävyyttä, nopeutta, koordiaatiota.

Maraton spinni

  • Rankka 75min tai 90min tunti, sisältää vauhtia ja vaativia mäkiä. Voidaan polkea myös 100 ja 120 minuuttisia ”tunteja”.