3 liikkeen sarja, toistot ekalla kiepillä 21, toisella 15 ja viimeisellä 9 toistoa/liike.
Liikkeet voi tehdä tehokkaimmalla tavalla tai sitten kevennetysti.

Edetään siten, että tehdään ykköspaikka ensin 21. toistolla, sitten liikkeeseen 2 jossa myös 21 toistoa ja kolmas liike samoin 21 toistoa. Sitten toinen kierros 15. toistolla jne.

  1. Leuanveto. Loistava yläkropan liike, voi tehdä kummaria avustavasti käyttäen.
  2. Etukyykky. Levytanko edessä, vaatii hieman liikkuvuuksia hartioilta ja käsivarsilta. Selkäystävällinen liike joka kehittää tehokkaasti myös keskivartaloa. Jos tangon kanssa ei onnistu, voi tehdä myös kahvakuulalla.
  3. Etunojapunnerrus nojapuilla. Tuntuvaa työtä ylävartalon työntäville lihaksille.

Motivaatiota antaa kun ennen ensimmäistä toistoa napsauttaa ajanoton itselleen.
Tästä videoon josta selviää liikkeet.

 

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *