Tänään taululle paukahti mukavat treenit. Voit tehdä joko haastavamman treenin tai hieman iisimmän.

Kovempi treeni ”airforce” viiden liikkeen treeni jossa käytetään levypainoja. Treeni aloitetaan neljällä Burpeella. Jokaisella tasaminuutilla tehdään aina 4 burpeeta. Liikkeistä video tässä.
Burpeet tehdään kesken sarjan, vaikka olisi toisto nro 19. meneillään.

  • Thruster 20 toistoa (tanko ensiksi rinnalle, kyykkyn ja ylöstullessa pystypunnerrus)
  • Sumo deadlift highpull, eli jalat leveässä asennossa, kädet kapealla, tangolla tehdään korkea veto. 20 toistoa.
  • Push jerk, pystypunnerrus. 20 toistoa.
  • Overhead squat, ”valakyykky”, 20 toistoa.
  • Frontsquat, etukyykky. 20 toistoa.

Näitä sitten tekemään. Kello käyntiin ja viimeisen etukyykyn jälkeen stop!
Ps. ”epävirallinen” airforcen painot, miehillä 42,5kg ja naisilla 30kg. Saa toki tehdä isommillakin, tai pienemmillä:)

Tässä https://youtu.be/Zq497IVJ1Ag video Marjo ja Markun haastavan WODin suorittamisesta

***

Hieman iisimpi treeni. Starttaa samalla kaavalla, 4 burpeeta, ja tasaminuutein myös 4 burpeeta. Tämän treenin video tässä.

  • Hyppyleuanveto, step-lauta tai muu koroke jalkojen alle jotta pääsee hyppäämään ”leuan”. 20 toistoa.
  • Boxihyppy, 20 toistoa.’
  • Nojapuilla punnerrus, 20 toistoa.
  • Vatsaliike, linkkuveitsi, 20 toistoa.
  • Kahvakuulaetukyykky, 20 toistoa.

Siinä hieman helpompi, kello käyntiin ja saa antaa mennä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *