Hyviä sykettä mukavasti nostattavia harjoitteita.
30 toistoa / liike.
Kunto nousee kohisten kun näitä tekee, todella monipuolista lisää kuntosaliharjoittelun ja ryhmäliikunnan rinnalle. Pystyt haastamaan itseäsi ja olo treenin jälkeen on loistava.

Hyvän lämmittelyn jälkeen treeniin.

  • Ensimmäinen liike, varpaat tankoon. Voit antaa kropan heiluriliikkeen antaa vauhtia liikkeeseen.
  • Yleisliike, loistavaa sykkeennostoa. Päinmakuulla käynti, ylös hypyllä kädet pään ylle.
  • Etunojapunnerrus, voi tehdä myös polvilta jos paukut ei riitä suorilta jaloilta.
  • Kyykky ja hauiskääntönosto käsipainoilla, mukavasti reisiä ja käsivarsia hapottava ”tappoliike”.
    Naisten painot 8-10kg, miesten 15-17,5kg.
  • Soutu kuulalla nojaten boksiin toisella kädellä, mahdollisimman suorassa kulmassa lantiosta (pieni kulma sallittu). Erinomainen liike keskivartaloon ja yläselkään. Naisille kuula 8-12kg, miehille 16-24kg. Molemmin käsin nuo 30 toistoa.
  • Boksihypyt, tasajalkaa ylös, alas askeltaen. Naisille 50cm, ja miehille 60cm boksi. Voi myös käyttä boksin matalampaa koroketta 40/50 ja 50/60.
  • Linkkuveitsi. Jalat ja kädet yhtäaikaa liikkeelle, sormet kohti varpaita. Luonnollisesti hyvää osumaa vatsalihaksiin.

Treenistä videonpätkää YouTubessa >>tästä sinne

Ja eikun treenaamaan. Lisää tulee taas sopivan ajan kuluttua.
Antoisaa treeniä kaikille!

”Heittäkääs kommenttia alle että oliko treeni liian kevyt, sopiva, suht rankka vai jopa kova.”

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *